Playstation Move - Az Ye Çok Hareket Et - Yaş Almak

Evet, açıklıyorum ben tembel bir insanım. Açıkçası, yapmam gereken bir iş olduğunda bir aslan gibi atik, hırslı, hızlı olsam da yapacak bir şeyim yoksa ininde uyuyan tembel bir aslandan bir farkım yok. (evet, aslan burcuyum)
Yürüyüş, trekking, jogging vs sevmezdim. Annem bana her gel yürüyüş yapalım dediğinde, of ne işim var ne diye yürüyeceğim o kadar yolu, tipik cümlemmdi. yan gel yat tatilleri tam bana göreydi. 3 yıl Olympos'a gidip Yanartaş'ı görmemek bununla bağlantılı gibi sanki..
3-4 sene önce nintendo wii edindik. Bir heves, eve geldi, kuruldu. Prince of Persia oynuyorum, sanki prens benim, duvarlarda tırmanıyorum, oradan oraya zıplıyorum yok öyle koltuğa kıvrılıp elinde gamepad le oynamak, iki kolun sürekli hareketli, prensten daha çok ben yoruluyorum. Öyle yok, bütün gün yoruldum ettim, geleyim koltukta hiç kıpırdamadan oyun oynayayım demek.
Bu tembellik işi, insan yaş aldıkça azalıyor evet genç okurlar ne yazık ki böyle, anneniz babanız sabahın köründe deli gibi yürüyüşler yapıyor ya onlar aktiflikten değil, genç ve diri kalmak için.
Benim bunu ilk fark etmem, geçen yaz tatil bakarken, aktif bir tatil aradığımı görmemle kafama dank etti. İlk gün yoga, sonra kano, yok jogging, yok balık tutmaca, ben böyle bir tatile gideceğim deyince kardeşim, yok daha neler, sen öyle bir tatil yapamazsın dedi, tabi o daha küçük bilmiyor, 30 yaşını geçince başına gelecekleri.
O tatile gitmedim, belki bir kaç yıl sonra ama akşam yürüyüşleri, ip atlamalar, evde kendi kendine pilatesler, dumble lar (normalde sporun hayatlarında daimi yeri olanlardan bahsetmiyorum, amacım, benim gibi tembel insanların 30 dan sonra ne hale geldiğini anlatmak) başladı.
Playstation saolsun, benim bu hareket etme isteğimi duymuş, geç olsa da Move çıkarmış, aman ne güzel, hemen aldık.
Şu an elimizde olan oyunlar; sports champion ve sing star dance.
Dans konusunda çok yetenekli olduğum söylenemez ama playstation beni düşünmüş, ben de kim kardashian dan neyim eksik şeklinde, don't cha da gayet şahane dans ediyorum. Baştan söyleyeyim gerçekten çok zor, köşede bir abla dans ediyor siz ondan görüp aynı hareketleri yapmaya çalışıyorsunuz, sonra da kendinizi televizyonda izliyorsunuz. (en komik kısmı burası)
Okçuluk, masa tenisi, gladyatör, disc golf, bocce sports champion oyunları.
Hepsi çok zevkli ve oynarken deli gibi yoruluyorsunuz.
Bana 5 yıl önce sana böyle oyunlar vereceğiz deseler dalga mı geçiyorsunuz anneme verin, o oynasın, diyebilirdim. Şimdi az ye, çok hareket et benim sloganım.
Oyunu kapattıktan sonra yine hiç kıpırdamadan koltuğumda oturabilirim, onda henüz bir değişiklik yok. Uzun bir süre de değişmesin, malum değişim hayra alamet değil.

Yorumlar

Popüler Yayınlar