Gül Dondurma 1964'ten beri



Beni bilenler bilir, dondurma çok severim. Hatta bundan 2-3 sene öncesine kadar yemek yerine dondurmayla beslenme taraftarıydım ama son zamanlarda sağlıklı beslenme, az ve öz yeme modunda olduğum için dondurmaya da seçici yaklaşıyorum. Kapalı, hazır dondurmaları tercih etmiyorum. Evde yapmayı da düşünmedim değil ama hem çok çeşitli olmaz, hem de tembellik var tabi. Bu dondurma sevgim yüzünden yeni açılan dondurmacıları hemen denerim.
Cafe ile ilgili yazdığım blog sayesinde, Fenerbahçe'de 9-10 gün önce açılan Gül Dondurma'yı öğrenmiş oldum. Bugün de gittim yerinde gördüm ve tattım. Makedonya Üsküp göçmeni bir aile. Yıllardır, dededen toruna pastane, dondurma işindeler. Torun şimdi burada işin başında. Dondurmalar çok çeşitli hatta Nutellalı bile var ve aynı zamanda çok lezzetli bugün 3 çeşit deneyebildim.  Dondurmanın yanında cam şişede su ikram etmesi de özellikle dikkatimi çekti. Meyveleri, damla sakızını, dondurmanın bütün ham maddelerini özenle seçtiklerini de belirtmem lazım.
Kısacası gidin deneyin. Dondurma seviyorsanız mutlaka gidip yemelisiniz. Açıkçası yeni açılan işletmelere karşı zaafım var. Ne kadar zor olduğunu, neler yaşandığını çok iyi biliyorum. O yüzden böylesine iyi, özenle yapılmış bir yeri tavsiye etmek istedim.

Fener Kalamış Cad No:67/B Fenerbahçe

https://www.facebook.com/GulDondurma

Yorumlar

Popüler Yayınlar