Yeni Yıl: 2012

Yeni; güzeldir, umuttur, neşedir. Yeni yıla girerken içimiz içimize sığmaz, bu yıl her şey güzel olacak, bu yıl benim yılım olacak cümleleriyle kendimizi gaza getirerek gireriz yeni yıla. Yeni yıl başlar, devam eder, ortalarına geldiğinde bir umutsuzluk başlar, sonlarına doğru yok, bu yıl hiç iyi gelmedi bana, kötü bir yıldı deyip, yeni yıldan beklentilerimizi düşünmeye başlarız.

Kötü yıl olmasının sebepleri nedir? Evlenememişizdir, hayatımızın aşkı da yoktur ortada hayatımızın işi de, hala sevmediğimiz işle uğraşıyoruzdur, yeterince tatil yapamamamışızdır, lotodan para da çıkmamıştır ee o zaman ben  bu yıla nasıl güzel diyebilirim değil mi ama? Diyemeyiz çünkü artık hayatımız sadece bunlar üstüne kurulu, belki bir kitap, izlediğimiz bir film, aldığımız küçük bir hediye, bir arkadaşınıza destek oluşunuz, yediğiniz yeni bir şey o kocaman bir yıl, kim bilir hayatımızı değiştirecek ne kadar küçük detaylarla doluydu. Biz hiç farkına varmadık çünkü o büyük adımlar gerçekleşmedi. Heyyy kötü yıl, çabuk geç de yenisi tazesi gelsin bize istediklerimizi getirsin.

Ben de bu söylediklerimden farklı değilim, bu yıl kötüydü derken buluyorum kendimi. En kolayı bunu söylemek. Kötü şeyler illaki olmuştur, hayat toz pembe değil ki, ama kötüydü deyip silip atmak yerine güzel şeyleri de düşünüp kendimize katabilsek, güzel olmaz mıydı?

Yeni yılda kendim için dileğim, dileyenler üzerine de alabilir;

Daha çok; yardım ettiğim, kitap okuduğum, yazdığım, film ve tiyatro izlediğim, ülke, şehir, sergi, müze gezdiğim, severek çalıştığım yeni bir yıl olsun.

Daha çok gülelim, sevelim, iyi insanlar olalım.


Yorumlar

Popüler Yayınlar