Bahar Sersemliği

Bahar'ın bir türlü gelmemesi mi kış etkilerinin hala görülmesi midir sebep bilemiyorum ama genel bir uyuşukluk hakim bünyemde.. Genel olarak işim yoksa ya da herhangi bir iş yapmıyorsam zaten çok da enerjik bir yapıya sahip değilimdir ama bu kez farklı. Akşamları yatarken yarın şöyle yapıcam böyle yapıcam diye hayaller kurup ertesi gün hiç bir şey yapmadığım farkındayım. Neyse ki pilates yürüyüş gazına geldim onu yapıyorum ama onun dışında yapacak çok şeyim var.


Yapılacaklar Listesi


1- Uzun süredir beklediğim Canon 550d makineme kavuştum onun kitapçığını alıp okuyup çalışmam gerek.


2-Daha çok kitap okumam gerek en son aldıklarım bitmediği için yeni kitap alamıyorum.


3-İnternetle ilgili hep bir iş çıktığında karşıma web sitesi yapamıyorum demekten vazgeçmeliyim çünkü Adobe Muse diye bir şey çıkmış kodlama vs bilmene gerek yokmuş. Programı indirdim nasıl kullanacağımın da dosyalarını buldum geriye bunlara  kafa yormak kalıyor.


4-Küçük bir roman yazmak herhalde 15 yıldır kafamda olan bir şey basılır mı vs düşünceleri vardı tabi önce yaz sonra onu düşün de diyordum kendi kendime ama sonradan dedim ki benim bu romandan para kazanma derdim yok bunu ebook yapıp internete koyarım isteyen okur. Artık çözümünü de buldun di mi ne bekliyorsun derler adama?

5-En önemlisi evet yılmadım yine kendi işimi yapmak istiyorum. Ne yapmak istediğimi bulup, onu bulduktan sonra da neye ihtiyacım olduğunu bulmam gerek.

Yukarıdaki miskin kediden aşağıdakine geçmem gerektiğini biliyor ve bunun için her şeyi yapacağıma burada and içiyorum :)




Yorumlar

Popüler Yayınlar