Yeni Bir Kıyafet - Yeni Bir Sevgili


Yeni bir giysi aldığımda eğer mevsimi değilse yani hemen giymeyeceksem, etiketini koparmam, sebebi değiştirme vs için değil, ilk giydiğimde yeni olduğunu hissedebilmek için. Eğer hemen giyebileceğim bir şeyse, hemen hemen her gün onu giydiğimi farkettim, uzun süre önce. Bazen de bir kere bile giymediğim yeni kıyafetlerim oldu.
O sıkılana kadar giydiğim giysilerin çoğu bir süre sonra dolabın karanlık köşelerine itildi ya da birilerine verildi. Çok azı benden hiç ayrılmadı. Giymesem bile dolabımda durmalarını istedim. Gardrobuna aşık olan, deli gibi kıyafetler bekleyip alan, sürekli onları düzenleyen biri olmadım hiç bir zaman. Amacım sadece giyinmek. Bu giysi tarzımı, hayat tarzımla ilişkilendirdim, geçenlerde yürürken.
Hayatınıza biri girer, sevgili ya da arkadaş. Sevgiliyse bu iddia daha çok yürürlükte oluyor aslında. Bazı insanlar, çok tasarruflu kullanır bu ilişki durumunu, haftada bir görüşür, çok sıkı fıkı olmaz, dozunda yaşar, bazısı da her saniyesini onunla geçirir, tutamaz kendini, onunla görüşmediği anlarda neredeyse nefes almaz, onunla görüşecek diye kendi hayatını hemen bir kenara atar, sürekli beraberlerdir, onsuz bir yere gitmez. İkinci ilişkinin en kötü sonucu, birbirlerinden hemen sıkılıp ilişkinin kısa sürede ayrılığa doğru gitmesi olur. İlk ilişki kesinlikle daha uzun sürer, evet, teoride çok mantıklıdır da ayrıca, iki tarafında özgürlük alanları olur, birbirlerine saygılıdırlar, her buluşmada yeni bir özeliğini öğrenirler karşısındaki insanların, herhalde ben yapamadığım için hep soğuk ve sıkıcı buldum bu tarz ilişkileri. O içli dışlı, sürekli birlikte olan ilişkilerin ne yazık ki çoğu uzun sürmez, uzunu bırakın çoğu biter. Çabuk tüketirler, tükenirler. Tablo kötü görünse de, bu ilişkilerin çok azı hayatta kalmayı başarır. Sonra da sonsuza dek mutlu olurlar. (polyanna'ya döndüm)
Kıyafetlerime nasıl davranıyorsam hayatımdaki insanlara da öyle davranıyorum, birine hayatıma hiç girmemiş gibi davranıyorum, diğerine aşık oluyorum ama heyecanım bitince bir başkasına veriyorum :), bir başkasına da aşık oluyorum, yanından ayrılmıyorum ama sonsuza dek yanımda kalacağını biliyorum..

Yorumlar

Popüler Yayınlar