Playstation'da The Sims 3


The Sims oyununu yıllardır oynarım. Masaüstü bilgisayarım netbook a döndü ve benim de oyunda artık yapabileceğim bir aksiyon kalmayınca oynamayı bıraktım. Duyduk ki The Sims Ps3 çıkmış, konsolda tam olarak nasıl olacağını hayal edemesem de elim mahkum bu oyunu alacaktım. Aldım ve oynamaya başladım.
Neler değişmiş? Bir kere simlerimize nedenini anlayamadığım bir gitar çalma ve balık tutma sevdası gelmiş. Biriyle tanışın, bir parkta, müzede, herhangi bir yerde adam hop çıkarıyor gitarını, başlıyor çalmaya, şimdi gerçek hayatta olsa bu Arog filminde Cem Yılmaz'ın yaptığı gibi kırarım o gitarı :)Bu gitar çalmak çok moda, yapabilecek bir şey yok sen de alıp çalacaksın.
Efendim, bu simlerimiz bir de su birikintisi görmesin hemen oltasını atıp balık tutmaya çalışıyor. Bunları ufak tefek paralara satıyoruz marketlere. Az para kazanırken bize ek gelir sağlıyor, bir ek gelir de çevremizde yerlerde taş bulup bunları satmak (bu da bana saçma gelse de para kazandırıyor, ne yapalım) istersek bu taşları posta kutusuyla gönderip, kesimini ayarlatıp daha yüksek paralara satabiliyoruz.
Simimizi tasarlamak, eve yerleştirmek, daha sonra gazeteden iş bulmak aynı. İşimizi bulduğumuzda bize şu işi yapıyorsun şu özelliğini geliştir bunu arttır demiyor biz kafamıza göre geliştiriyoruz kendimizi. Zaman daha hızlı geçiyor gibi ben young adult ken bir anda kendimi adult olarak buldum ve o zaman hemen gerçek hayattaki gibi bir telaşa kapıldım. Koca bulup, çocuk yapmalıyım, biriyle tanışınca hemen soruyoruz var mı arkadaşın sevgilin, yok diyor, hemen bir flirt, shy kiss, compliment vs hoop evleniyoruz. Evlenmeden çocuk olmuyor, illa nikah lazım ondan sonra try for baby diyebiliyorsunuz, öyle her woo hoo çocuk olmuyor.Ben şanssız bir başlangıç yaptım adamla evlendiğim gün adam yaşlanmasın mı? Oldu sana beyaz saçlı, göbekli bir tip. Neyse dedim, ben çocuğu yapar sonra onu postalarım. Adam bir de bana şöyle işim var böyle işim var dedi, evlendik işsiz çıktı, ben onu hemen bir işe yerleştirdim. Çocuğu da yaptık, karakterimin kişisel özellikleri arasında flirt olduğu için kızımız flirt etmeden duramıyor, yeni birini buldu, koca sinirleniyor vs. Uzatmayalım bizim evlilik bozuldu ama adam gitmiyor evden, hatta gider diye abartıp başkasıyla evlendirdim, yok, eski koca evde, yeni koca eve gelemiyor ama çağırıyoruz görüşelim diye en son durum masada,kızımız, eski koca, yeni koca ve çocuk yemek yiyorlardı.
Kızın yaşlanacağı beni korkuttuğu için yaşlılığı kaldırdım( gerçek hayatta da bir tuşla yapılsa güzel olmaz mıydı?)
Eski zamanlarda sıkılıp, simlerimi çılgın bir şekilde öldürme hikayelerim var, (havuzda merdiveni kaldırma, odada pencereleri ve kapıları kaldırarak)Şimdi sıkılmayacağımı düşünüyorum, para kazanmak, terfi etmek biraz daha zor, evim daha ahır gibi televizyonum bile yok. Daha uzun bir yolum var diye düşünüyorum.
Bir yenilik de artık komşularımızın evine biz de çat kapı gidebiliyoruz ama siz siz olun evlerinde izinsiz yatıp, yemek yemeyi düşünmeyin hemen kapı dışarı ediyorlar.
Evet zamanım çok, the sims oynamak için bir hayli boş zamanınız olmalı..

Yorumlar

Popüler Yayınlar