Resim Yapmak



Resim yapmak benim için hep bir muamma olmuştu. Ortaokul lisede bile resimden aldığım not 6-7 yi geçmiyordu. Her konuda yeteneğim var resim hariç derdim hep. (çok mütevaziyimdir)
Hatta orta ikinci sınıfta ev ekonomisi dersi vardı o zamanlar. Bu derste öğretmen, tahta bir plakaya resim yapmamızı istemişti ben klasik ev, dağlar, nehir, ağaçlar ve kuşlardan oluşan bir kompozisyon yaptım. Öğretmen baktı, yüzünü buruşturdu, sonra bana dedi ki "resim kötü ama kuşların dikkatimi çekti - kuşlarım m şeklinde ama pembe, yeşil, mavi renklerindeydi- resim yapamıyorsun ama hayal gücün var" dedi ve 7 vermişti. Hayal gücümün olduğunu fakat resim yeteneğimin olmadığını yıllardır biliyorum. Ta ki annem kardeşime doğumgününde şu kolay resim yapma kitlerinden alana dek. Kardeşim de aynı sorunda muzdarip o da resim yapamaz ama yapmak ister. Benim de hoşuma gitti ve hemen kendime aldım. Tamam bu kitle resim yapmak çok kolay ama kendimi o kadar iyi hissediyorum ki. Elime boya bulaşması o kadar hoşuma gidiyor ki gece yatmadan yapmışsam abartıp yıkamadan uyuyorum. Belki bu bir başlangızorla yetenekli hale getirebilirim kendimi. Resmimi bitirince de fotoğrafını çeker buraya koyarım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar